Hozzászólások:
szigetva: @Libertate: El kell keserítselek, nem vagyok Nyest szerkesztő.
Ennyire ritka, hogy igazad van?
2020. 06. 23, 09:57
Százasak vagyunk?
Libertate: @szigetva:
Istenem! - most már három NYEST- szerkesztő mondta ki, hogy - IGAZAM VAN!
1. @szigetva
2. @Fejes László (nyest.hu)
3. @zegernyei
Lassan az a képzetem támad, hogy már „fotoshoppal” sem lehet...
2020. 06. 23, 09:26
Százasak vagyunk?
szigetva: @Libertate: 1. Igazad van.
2. A "mindannyiunk"-ban én is benne vagyok, tehát nekem is igazam van ☺
2020. 06. 22, 17:32
Százasak vagyunk?
Libertate: @szigetva: ( 23 )
"Az értelmiség jellemzően mindenhol liberális, akár tetszik ez neked, akár nem."
@szigetva: ( 39 )
"Arról, hogy a tudósok között milyen arányú a liberalizmus, egyelőre mindannyiunkna...
2020. 06. 22, 12:31
Százasak vagyunk?
Libertate: @szigetva:
A „kommentezés” valóban nem az elmélyült és részletes ideológiai fejtegetések világa, de Te ezt pontosan úgy tudod, mint én.
A liberalizmus legnagyobb bűne, hogy tudatosan kihasználja a tud...
2020. 06. 22, 12:22
Százasak vagyunk?
szigetva: @Libertate: Elfogultan látod a világot: minden, ami rossz=liberális, minden ami jó=konzervatív. Azért ennél árnyaltabbak a dolgok.
Arról, hogy a tudósok között milyen arányú a liberalizmus, egyelőre m...
2020. 06. 22, 10:17
Százasak vagyunk?
Libertate: @Cypriánus:
„Reál értelmiségi körökben nem látom a liberális fölényt”
Persze, hogy nem látod, mert, hogy a „mérhető teljesítmények” – világában a „liberális” gondolkodásmód nem jelent előnyt. A libera...
2020. 06. 22, 08:46
Százasak vagyunk?
bloggerman77: @szigetva:
Hagyjuk már ezt a "SZDSZ 1994-es ősbűne" szöveget.
A liberálisok a 19. században valóban jobboldaliak voltak, akik a korlátozás nélküli totális "vadkapitalizmust" tekintették üdvösnek. Ezze...
2020. 06. 21, 17:51
Százasak vagyunk?
Libertate: „Ki találja kínosnak legalább ma, hogy egyik legnagyobb költőnk, a német szót a porral, bűzzel és piszokkal emlegeti egy sorban?” –(Feles László: Százasak vagyunk? - 2020. június. 4. )
„Az utcán por, ...
2020. 06. 19, 08:45
Százasak vagyunk?
mondoga: @Cypriánus: "Nem tudhatom, hogy másnak e tájék mit jelent, ."
Értem én, barátom, neked csak ideológia a liberalizmus, nekem alapelvem a szabadelvűség. Ahogy Ady, József Attila, vagy Radnóti vallotta.
...
2020. 06. 18, 20:17
Százasak vagyunk?
mondoga: Jó írás. Meglepően jó. :D
Én érteni vélem, de a hozzászólások alapján úgy tűnik, hogy ez többeknek nem adatik meg. Remélem, ők csak a kisebbség...
2020. 06. 18, 19:48
Százasak vagyunk?
mondoga: @Libertate: Elég zavaros katyvasz ez az egész, a célját - valami zsigeri ellenpropagandán kívül - nem sikerült felfedeznem.
Csak egy példa:
„a szabad ember mindent megtehet, ami nincs tiltva” - honnan...
2020. 06. 18, 19:44
Százasak vagyunk?
stanley: @Libertate: Természetesen igazad van, újra (és újra) megerősítem, hogy egyetértek. Sőt, meg is fogom mutatni a környezetemben levő neolib. szoc. munkásoknak, akik a neten nagy diadalmasan posztolták a...
2020. 06. 18, 12:03
Százasak vagyunk?
stanley: @Roland2: Még mit nem. Én az alá a cikk alá szerettem volna kommentelni, amelyikben erről a témáról szó van. Nem egy több hónapos másik cikkhez.
2020. 06. 18, 11:56
Százasak vagyunk?
Libertate: @stanley:
( Azért én - ha megengeded - továbbra is merednék az érvek mellett )
A főszerkesztő szerint, tehát nem a bűnöző a hibás – amiért elkövette a bűnt – hanem ÉN aki nem voltam hajlandó anyagi ál...
2020. 06. 15, 10:36
Százasak vagyunk?
aphelion: @Cypriánus: A kommunisták is valami hasonlót mondtak: előbb a proletárdiktatúra, aztán majd ha eljön a kánaán, szépen elsorvad az állam. Ha belegondolok, hogy sokan mit érthetnek "rend" alatt egyrészt...
2020. 06. 15, 10:19
Százasak vagyunk?
szigetva: @Cypriánus: Mindez azért lehet, mert te a "liberálist" a jelenlegi kurzus módjára, a másik revolverezésére használod. A liberális egyáltalán nem a konzervatívnak az ellentéte. A liberálisság és a "bal...
2020. 06. 15, 09:40
Százasak vagyunk?
Cypriánus: @Libertate:
Metternich herceg megmondta:" előbb rend, aztán szabadság. "
Abszolút igaza volt.
Ahogy abban is, amit Donoso-Cortés-nak írt figyelmeztetésnek: " az ..(ideológia ) olyan mint a rögzített c...
2020. 06. 15, 01:40
Százasak vagyunk?
Cypriánus: @szigetva:
Számomra már 25 éve is szitokszó volt... Amúgy abban sem lennék bizonyos, hogy az értelmiség "mindenhol" liberális lenne. Nyugaton pl az új balos eszmék a trendiek már megint, néhai Raymond...
2020. 06. 15, 01:30
Százasak vagyunk?
Roland2: @szigetva: "Az, hogy a jelenlegi hatalom a liberálist szitokszóvá tette" Ha már úgyis mindenki eltért a cikk témájától : sajnos vagy nem, de a magyarországi liberális (- baloldali, mert a kettő fogalo...
2020. 06. 14, 23:35
Százasak vagyunk?
Roland2: A magyar közélet és politika el volt ragadtatva a szlovák kormányfő trianonnal kapcsolatos beszédétől, mondván, hogy ezzel békejobbot nyújtott a magyaroknak. A kormánypárt is hangosan telekürtöli mind...
2020. 06. 14, 23:25
Százasak vagyunk?
szigetva: @stanley: Miért tőlem kérdezed? Én nem tudom.
@stanley: Az értelmiség jellemzően mindenhol liberális, akár tetszik ez neked, akár nem. (Ez ellen az természetesen nem érv, hogy te ismersz nem liberális...
2020. 06. 14, 23:23
Százasak vagyunk?
Roland2: @Libertate: @stanley: @mederi: Ha javasolhatom, akkor inkább ez alá a cikk alá ( www.nyest.hu/hirek/anti-pc-shaming ) kellene kommentelni az említett cikkel kapcsolatban, mert az úgyis a polkorrektség...
2020. 06. 14, 22:48
Százasak vagyunk?
stanley: @szigetva: És miért nem lehet azt a cikket kommentelni? Nem akarok én mindig szegény Fejes posztjában ellenkezni. Más is megérdemli, nem csak Ő...
2020. 06. 14, 20:17
Százasak vagyunk?
stanley: @szigetva: Bele lehet szólni, de akkor ne álcázza magát tudományos/szakmai/tematikus lapnak. (ÉS, HVG, NYEST, WMN stb.) Írja le a véleményét pl. a Népszavában vagy a Magyar Narancsban, akár, mint a NY...
2020. 06. 14, 20:11
Százasak vagyunk?
stanley: @Libertate: Pontos elemzés, kár hogy semmi hatása nincsen az érintettekre. Se a bűnözőkre, se az őket védő neoliberálisokra. Te érveket írtál: a neoliberók erről vagy nem vesznek tudomást, vagy a magu...
2020. 06. 14, 20:07
Százasak vagyunk?
szigetva: @mederi: De gondoltad. Ezért ajánlottam a jelzőcserét.
2020. 06. 14, 19:26
Százasak vagyunk?
mederi: @szigetva:
Te a kákán is megtalálod a csomót.. Tényeket soroltam fel, ezért nem értem miért kéne "egy elfogult román"-hoz hasonlítanom magamat. (A "cigány" szót le sem írtam..)
2020. 06. 14, 16:09
Százasak vagyunk?
szigetva: @mederi: Ezt próbáld ki úgy, hogy a cigány helyett magyarra gondolsz, a magyar helyett meg mondjuk románra.
És ne gyere azzal, hogy háde a magyarok nem bűnözők, mert egy elfogult román attól még gondo...
2020. 06. 14, 13:53
Százasak vagyunk?
mederi: A prevenció mint tudjuk, megelőzés.
Az olyan családok, ahol a családon belüli erőszak "dívik", ahol ugyanakkor dicséretes lopni, nem elítélendő börtönbe kerülni, ahol saját leányaikat "nem bűn" árúba ...
2020. 06. 14, 09:55
Százasak vagyunk?