0:05

Hozzászólások:

Találatok száma: 75216 | Megjelenített tételek: | Cikk címe szerint | Kommentelő neve szerint
menasagh: @Untermensch4: Most is tartom az állításomat. Addig amíg valaki tökéletesen nem tud illeszkedni a környezetéhez, azt nem tudja úgy elfogadni ahogy az idők óta megszokott addig őt is a viselkedése szer...
2018. 02. 18, 10:35   Magyar, nemzeti dinasztia
menasagh: @szigetva: Nem baj, de szerintem annak már semmi köze az itteni vitához.
2018. 02. 18, 10:25   Magyar, nemzeti dinasztia
Kormos: @aphelion: "Arról nem is szólva, hogy az apai genetikai markerek úgy adódnak tovább a fiú utódoknak, mint a családnév." Az apai genetikai markerek is csak úgy adódnak tovább, mint az anyaiaik. Amire t...
2018. 02. 18, 10:02   Start nyelvstratégia!
Untermensch4: @menasagh: " A lényege az, hogy ha kitűnik bármivel, névvel, formával, színnel, az neki mindig felkiáltójel lesz..." Egyszer két magyar katonával beszélgettem egy kocsmában. Egy idő után kérdezem egyi...
2018. 02. 17, 21:15   Magyar, nemzeti dinasztia
Roland2: "A magyar őstörténet-írásban célszerű lenne szakítani a pártus nép és Pártus Birodalom meglehetősen pontatlan terminusokkal, " Mit javasol helyette Zegernyei ? Ha esetleg a párthus alakra gondol, az m...
szigetva: @menasagh: Őszintén szólva én sosem értettem, hogy az miért baj, ha valaki politizál. Hogy 90 előtt ezt a privilégiumot a „munkásosztály élcsapata” fenntartotta magának, és nehezen tűrte, hogy ha másn...
2018. 02. 17, 11:57   Magyar, nemzeti dinasztia
menasagh: @Untermensch4: Igy van...és nagyjából egyik ugyanaz mint a másik... A lényeg pedig az, hogy egy közözsség mármilyen is elvárja a jövevénytől, hogy ne különbözzön....és oda felmondás, alkalmazkodóképes...
2018. 02. 17, 11:18   Magyar, nemzeti dinasztia
menasagh: @mondoga: ..te pedig politizálsz...
2018. 02. 17, 11:14   Magyar, nemzeti dinasztia
menasagh: @Kormos: A lényege az, hogy ha kitűnik bármivel, névvel, formával, színnel, az neki mindig felkiáltójel lesz...és minél érzelgősebb annál jobban bántsa ha bárki is rákérdez...a másik pedig bármit műve...
2018. 02. 17, 11:13   Magyar, nemzeti dinasztia
menasagh: @Irgun Baklav: Na látod, épp megmagyaráztad azt amit kellett. Nem más nevez téged migráncsnak hanem te nem tűröd hogy valaki megkérdőjelezze a magyarságodat.
2018. 02. 17, 11:10   Magyar, nemzeti dinasztia
Bernát: @blogen: Arról nem is szólva, hogy az apai genetikai markerek úgy adódnak tovább a fiú utódoknak, mint a családnév. (Lásd a minapi cikk III. Béla csontvázának -- aki lehet, hogy Kálmán, de mindegy mos...
2018. 02. 17, 08:58   Magyar, nemzeti dinasztia
Bernát: Gerő: "Ez persze feltételez valami állandó – definiálatlan – nemzeti esszenciát, öntörvényű magyar lényeget, amit az idegenek el akarnak venni tőlünk, el akarnak pusztítani." Megtörtént, nem ? Folyama...
2018. 02. 17, 08:53   Magyar, nemzeti dinasztia
mondoga: @baloch: Obrusánszky Borbala kommentje (FB): "A hazug finnugor elméletnek vége..." :D :D :D
2018. 02. 17, 01:22   Magyar, nemzeti dinasztia
Irgun Baklav: @Untermensch4: A vezetékneve kellett volna gyanús legyen: en.wikipedia.org/wiki/Van_Laar_equation „A névmagyarosítás nem az eredet elfeledtetését szolgálja hanem a beilleszkedés megkönnyítését” Hát az...
2018. 02. 17, 00:10   Magyar, nemzeti dinasztia
Untermensch4: @Kormos: Én nem tudtam hogy LAár András holland származású (már ha jól értem). Eddig nem volt gyanús... :)
2018. 02. 16, 23:41   Magyar, nemzeti dinasztia
Untermensch4: @menasagh: Nekem van két olyan barátom akik nem hírességek. Egyikük meglehetősen kulturált módon de tagadhatatlanul magyar nacionalista. Azzal együtt hogy a vezetéknevéből és a család nagyjának lakhel...
2018. 02. 16, 23:40   Magyar, nemzeti dinasztia
mondoga: @Irgun Baklav: Nem pontosan hírességekre gondolt. :D A hírességek gyanúsak. Valamennyien migránsok. Ők csak arra valók, hogy a nemmigránsok döngethessék a mellüket az idegenek előtt, hogy ugye milyen ...
2018. 02. 16, 22:52   Magyar, nemzeti dinasztia
Irgun Baklav: @menasagh: „de akire tényleg emlékszik valaki azt csak felületesen mondja magyarnak” Így van, jól mondod, aki emlékszik a származására, az biztosan csak színleg lehet magyar: „Anyám kún volt, az apám ...
2018. 02. 16, 22:12   Magyar, nemzeti dinasztia
Kormos: @menasagh: Jó, de ő csak példa volt, mert tudjuk, hogy holland család. És sokat nem is változtattak a nevükön, csak a Van-t vették le. Ugyanígy, ha valakit akármilyenovicsnak hívnak, nem kételkedsz a ...
2018. 02. 16, 20:28   Magyar, nemzeti dinasztia
menasagh: @Kormos: Nem pontosan hírességekre gondoltam, de akire tényleg emlékszik valaki azt csak felületesen mondja magyarnak, és ez nem föltétlen rossz akármit jelent de benne van a tudatban. A névváltoztatá...
2018. 02. 16, 19:54   Magyar, nemzeti dinasztia
Kormos: @Untermensch4: Olyan, mintha a magyar kultúra része volna a gyakorlatban befogadni bárkit teljesértékű magyarként, miközben elméletben annak a puszta gondolatára is hőbörgünk, hogy ilyesmi valaha is t...
2018. 02. 16, 18:55   Magyar, nemzeti dinasztia
Untermensch4: @menasagh: Ezzel mégis azt állítod hogy a genetika és az arra való emlékezés a döntő... sztem meg "az emlékezés hogyanja" a kultúra része. A mai napig emlékezünk pl az aradi vértanúk származására... d...
2018. 02. 16, 18:48   Magyar, nemzeti dinasztia
Kormos: *sem
2018. 02. 16, 18:37   Magyar, nemzeti dinasztia
Kormos: @menasagh: "igazából amíg valaki tudja, hogy honnan származott az illető addig ő az marad aminek született...Idővel elfelejtik...." Szerintem nem kell elfelejteni Laár András is emlékszik, honnan szár...
2018. 02. 16, 18:36   Magyar, nemzeti dinasztia
Kormos: @menasagh: "gazából amíg valaki tudja, hogy honnan származott az illető addig ő az marad aminek született...Idővel elfelejtik...." Szerintem nem kell elfelejteni Laár András is emlékszik, honnan szárm...
2018. 02. 16, 18:33   Start nyelvstratégia!
menasagh: @Untermensch4: A kultúra a döntő...szerintem az emlékezés. Vannak etnikumok, pontosabban egyedek aki beépülnek egy másik nemzetbe, de igazából amíg valaki tudja, hogy honnan származott az illető addig...
2018. 02. 16, 17:06   Magyar, nemzeti dinasztia
lcsaszar: Nem az a lényeg, hogy XY királyunk magyar származású volt-e, hanem hogy az ország érdekében munkálkodott-e, ami a legtöbb esetben egyet jelentett az idegen támadások elleni védelemmel.
2018. 02. 16, 15:57   Magyar, nemzeti dinasztia
Untermensch4: @menasagh: "viszont azt sem hiszem, hogy csak attól lennénk magyarok, hogy van párszáz olyan szavunk ami finnugornak azonosított, vagy ezerből egy dns visszamutat valahová." Jó nyomon jársz... szvsz a...
2018. 02. 16, 14:59   Magyar, nemzeti dinasztia
menasagh: @mondoga: ...az is lehet, viszont azt sem hiszem, hogy csak attól lennénk magyarok, hogy van párszáz olyan szavunk ami finnugornak azonosított, vagy ezerből egy dns visszamutat valahová. A nemzeti, et...
2018. 02. 16, 09:27   Magyar, nemzeti dinasztia
mondoga: @baloch: Ezt - szintasta kultúra - honnan veszed? A hivatkozott cikkben ilyen utalás nincs.
Váltás normál nézetre...