0:05
Főoldal | Rénhírek

Minden csak nézőpont kérdése?

Elefántból hattyú, zsiráfból pingvin, őzből fóka – ez a Jeep új reklámkampánya. A dolgok minek tűnnek, attól függ, hogy honnan nézzük őket...

nyest.hu | 2014. július 2.

Elég menő állatos reklámkampánnyal nyomul a Jeep. Az ötlet egyszerű: az egyszínű drapp vásznon állatok fejeit látjuk: egy őz, egy zsiráf és egy elefánt. Ha azonban megfordítjuk a képeket, egy-egy másik állat alakját látjuk meg: az őzből fóka, a zsiráfból pingvin, az elefántból pedig hattyú lesz...

A felirat csupán ennyi: „See whatever you want to see”, azaz kb. „Láss, amit látni akarsz”. A reklámkampányt a francia Leo Burnett cég jegyzi. És ha emiatt nem is ugrunk le azonnal a boltba egy Jeepért, azért a képek nagyon jópofák.  Így néznek ki: 

Ami innen nézve zsiráf, ...

Minden csak nézőpont kérdése?
Forrás: boredpanda.com

... az onnan nézve pingvin.

Minden csak nézőpont kérdése?
Forrás: boredpanda.com

Ami az egyik irányból őz, ...

Minden csak nézőpont kérdése?
Forrás: boredpanda.com

... az a másik irányból fóka.

Minden csak nézőpont kérdése?
Forrás: boredpanda.com

Ami pedig egyik oldalról elefánt, ...

Minden csak nézőpont kérdése?
Forrás: boredpanda.com

... az a másik oldalról hattyú.

Minden csak nézőpont kérdése?
Forrás: boredpanda.com

Forrás

Jeep’s Clever Ad Campaign Works Just As Well Upside Down

Kapcsolódó tartalmak:

Hasonló tartalmak:

Hozzászólások:

Követem a cikkhozzászólásokat (RSS)
Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!