Minden csak nézőpont kérdése?
Elefántból hattyú, zsiráfból pingvin, őzből fóka – ez a Jeep új reklámkampánya. A dolgok minek tűnnek, attól függ, hogy honnan nézzük őket...
Elég menő állatos reklámkampánnyal nyomul a Jeep. Az ötlet egyszerű: az egyszínű drapp vásznon állatok fejeit látjuk: egy őz, egy zsiráf és egy elefánt. Ha azonban megfordítjuk a képeket, egy-egy másik állat alakját látjuk meg: az őzből fóka, a zsiráfból pingvin, az elefántból pedig hattyú lesz...
A felirat csupán ennyi: „See whatever you want to see”, azaz kb. „Láss, amit látni akarsz”. A reklámkampányt a francia Leo Burnett cég jegyzi. És ha emiatt nem is ugrunk le azonnal a boltba egy Jeepért, azért a képek nagyon jópofák. Így néznek ki:
Ami innen nézve zsiráf, ...
... az onnan nézve pingvin.
Ami az egyik irányból őz, ...
... az a másik irányból fóka.
Ami pedig egyik oldalról elefánt, ...
... az a másik oldalról hattyú.
Forrás