0:05
Főoldal | Rénhírek

Érzelemfelismerő szoftver

Egy szoftvernek köszönhetően az ügyfélszolgálati vezető beavatkozhat az ügyintézésbe, mielőtt a párbeszéd nemkívánatos irányt venne.

MTI | 2013. május 21.

Telefonos ügyfélszolgálatokban alkalmazható, konfliktuskezelést támogató szoftvert fejlesztett az Európai Unió 91,1 millió forintos támogatásával, 260,4 millió forint összköltséggel, az Új Széchenyi Terv Gazdaságfejlesztési Operatív Programjában a Nextent Informatikai Zrt. A társaság tájékoztatása szerint a vissza nem térítendő támogatást a vállalati innováció témakörben kiírt pályázaton nyerték el, nyelvfüggetlen technológián alapuló, telefonos közegben működő, valós idejű érzelmet kimutató szoftver fejlesztésére.

A szoftver fő alkalmazási területe a telefonos ügyfélszolgálat lehet, és arra ad lehetőséget, hogy az ügyintéző és a vele vonalban lévő ügyfél közötti érzelmi állapot alapján az ügyfélszolgálati vezető beavatkozhasson az ügyintézésbe, mielőtt a párbeszéd nemkívánatos irányt venne – tájékoztatott a fejlesztő cég. A Nextent Informatika Zrt. magyar magánszemélyek tulajdonában álló informatikai társaság, amely 1998 óta van jelen a hazai informatikai alkalmazásfejlesztés és az ehhez kapcsolódó tanácsadás piacán. Árbevétele az elmúlt években stabilizálódott, meghaladja az évi 800 millió forintot.

Kapcsolódó tartalmak:

Hasonló tartalmak:

Hozzászólások:

Követem a cikkhozzászólásokat (RSS)
Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!