0:05
Főoldal | Rénhírek
Miért állunk, wazze?

Okosabbak lesznek a kalauzok

Jelentősen javul a vonatok fedélzetén az utasok tájékoztatása, mert a jövőben a kalauzok SMS-ben kapnak tájékoztatást a vonatok közlekedését esetlegesen kedvezőtlenül befolyásoló eseményekről és a várható következményekről, így azonnal tájékoztatni tudják az utazókat – közölte a MÁV-START Zrt. csütörtökön az MTI-vel.

MTI | 2012. június 1.

A közlemény szerint a jegyvizsgálók szolgálati mobiltelefonjaikon szöveges üzenetben kapják meg a legfontosabb információkat a fennakadás okáról, továbbá az akadályoztatás elhárításának időigényéről és a késés várható mértékéről. Ennek célja, hogy utazószemélyzet és így az utasok menet közbeni tájékoztatása jelentős mértékben javuljon.

A vasúttársaság a vonaton utazókat egyúttal arra is biztatja, hogy már egy hosszabb, a menetrendtől eltérő megállás esetén is kérjenek információt a vonaton szolgálatot teljesítő jegyvizsgálóktól.


„A MÁV-START Zrt. kiemelt céljai és törekvései között szerepel az utasainak folyamatosan javuló tájékoztatása mind az állomásokon, a megállóhelyeken, mind pedig a vonatok fedélzetén” – fogalmaztak közleményükben.

Kapcsolódó tartalmak:

Hasonló tartalmak:

Hozzászólások:

Követem a cikkhozzászólásokat (RSS)
Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!