Vírusfilmes meccsek a Microsoft és a Google között
A Google az Office-t, a Microsoft a Gmail-t szapulja humorosnak szánt vírusvideóiban.
A Google új vírusvideója szerint a Gmail már olyan állapotban van, hogy egyenesen sajnálatra méltóak azok, akik mindenféle vackokon intézik levelezésüket. Az üzenetet alátámasztandó egy olyan vírusvideó jelent meg nemrég a YouTube videómegosztón, amiben egy komoly ember, Dr. Richard Muscat, aki magát „intervention specialist”-nek, azaz kb. krízisspecialistának mondja, arra szólítja fel a nézőt, hogy segítsen a néhány, szerencsétlen, bajban lévő barátjának felismerni, a flopilemez, a VHS-kazetta, a vezetékes telefon és egyéb kacatok mellett a hagyományosnak mondott emailkliensek felett is eljárt az idő.
A stílusában leginkább a névtelen alkoholisták reklámjára hajazó filmecske úgy tűnik, kiverte a biztosítékot a Microsoftnál, akik nem késlekedtek a válasszal. Filmecskéjük főszereplője egy idióta ruházatú és mosolyú, pedofilgyanús postás, a G-postás. A G-postás minden levelet elolvas... vagy legalábbis mindenféle kulcsszavakat vesz ki belőlük. Sőt az ezen meglepődő kislánynak el is magyarázza: „amikor valaki nagyon szereti a Gmailjét, akkor azok ketten összejönnek, és... egy hirdetés születik”.
Amint azt megtudjuk, a G-postás ráadásul nem is képes releváns hirdetéseket előkapni a zsákjából, hiszen az a rosszul értelmezett kulcsszavakból kiindulva az egész iroda füle hallatára viszketés elleni kencét ajánl a meghökkent irodistának. Aki persze arra is rákérdez, hogy vajon normális-e az, hogy G-postás mindent elolvas. „Kit érdekel...” – hangzik a válasz, majd egy rövid Gmail-szapuló dal után jön az elmaradhatatlan Office-reklám.
A Facebook és az Apple biztosan örül az események eme fordulatának. Ön szerint melyik vírusfilm áll nyerésre?
Lásd: hu.wikipedia.org/wiki/V%C3%ADrusmarketing
Én is le vagyok maradva. Miért hívják ezeket vírusvideónak?