Az ázsiai anyáknak létfontosságú az internet
Az ázsiai anyák hetente átlagosan 17 órát töltenek el a világhálón való szörföléssel. De vajon mi után kutatnak?
Az ázsiai anyáknak létfontosságú forrás az internet – derül ki egy friss felmérésből, amely szerint a megkérdezettek kétharmada saját maga és gyermekei számára vásárol a világhálón és egyre többen vannak azok is, akik a keresett termékek hasznosságát és a használatuk során szerzett tapasztalatokat kívánják megosztani az interneten.
A Microsoft Advertising és a Starcom MediaVest közös felméréséből kiderül, hogy Ázsiában végső soron az anyák kezelik a családok pénzügyeit, befolyásuk a létfontosságú élelmiszerektől kezdve még az olyan nagy tételekre is kihat, mint az autóvásárlás.
A döntések meghozatalához szükséges információ az internetről származik: a felmérésben részt vevők 58 százaléka mondta, hogy vásárlás előtt közösségi oldalakról és internetes visszajelzések alapján kezdik el a vásárlást.
„Az anyák egyre jobban értenek a technikához és egyre cinikusabbak a reklámokkal szemben” – mondta Kenneth Andrew, a Microsoft Advertising ázsiai és csendes-óceáni térségi ügyvezető igazgatója.
A felmérésben dél-koreai, hongkongi, indiai, japán, kínai, malajziai, szingapúri és tajvani anyák vettek részt. A válaszokból kiderül, hogy az ázsiai anyák hetente átlagosan 17 órát böngészik az internetet, érdeklődési körük a videomegosztóktól a zenei oldalakon át a közösségi portálokig igen változatos, ezeken kívül különösen a gyerekeknek készült oldalakat látogatják.
Internetes tevékenységüket elsősorban a gyermekük életkora határozza meg. A leendő anyák elsősorban más anyákkal kívánnak kapcsolatba lépni, míg az idősebb gyermekek szülei elektronikus levelezésre és böngészésre használják a netet.