Hozzászólások:
Abani: @bibi: Tudod, ha nektek ezerszer leírják, hogy valami fehér, Ti ennek ellenére 1001. -ére is azt mondjátok, hogy az fekete. Felvetésed, semmi nem támasztja alá. Mint korábban írtam, finnugristáink, a ...
2012. 01. 03, 06:12
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @nemtulnehez: Tudod nem érdemes az ilyenekre az idődet fecsérelned, mert szerintük a nyelvünket Árpád népe hozta ide a KM-be Az a tény, hogy előtte már pár száz éve itt éltünk és nyelvünk használatos ...
2012. 01. 02, 19:43
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @bloggerman77: Örülök neki, hogy neked csak ennyi jött le, Bár a többit úgy sem értenéd!
2012. 01. 02, 07:09
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @bibi: Erre Ungár Klára az elő bizonyíték.
----------------------------------------
:-))
Gratula teljesítményedhez! Amúgy: B.U.É.K.
2012. 01. 01, 18:13
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: Gondolom, a hivatalos történyészet is egyetért abban, hogy a magyarokat ungar néven jegyezték:
Egy kis csemege:
A hunokat ungari nevezet alatt egy XVIII. században
fölfedezett katakomba falán lehetett...
2012. 01. 01, 12:02
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @Abani: oshon.blog.hu/2010/02/08/honfoglalas_es_oshonossag_2_resz
2012. 01. 01, 11:19
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @bloggerman77: A korai középkorban - a KM un. germán korszakában (453-568-ig) számos olyan germán nép élt, akik már egymást se értették meg, mert más, eltérő viszonyok közül jöttek
-------------------...
2012. 01. 01, 10:10
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @Fejes László (nyest.hu): Ez válasz volt Erre:
Fejes László:
hogy miért temette maga alá Pompeii városát a Vezúv hamuja, hogy miért hosszú a zsiráf nyaka, de még arra sem, hogy miért romlik meg a hűtő...
2011. 12. 31, 15:45
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @suburru: a finnugrisztika a finnugor NYELVEK tudománya, azt vizsgálja, h ezek a NYELVEK milyen kapcsolatban állnak egymással, milyen szerkezetűek, hogyan alakult a történetük stb. NEM kutatási terüle...
2011. 12. 31, 13:45
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @suburru: Itt letöltheted és olvashatod!:-))
P. Dhorme a Revue d’Assyriologie, Paris (1911) Soubartou-Mitani
fejezetét, Ugarittal kapcsolatban igazad van!
www.pdfdownload.org/pdf2html/view_online.php?...
2011. 12. 31, 13:40
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: Fejes László:
Arra viszont, hogy miért nem gondoljuk, hogy a magyar nyelv már a hunokkal, vagy még korábban megjelent a Kárpát-medencében, nagyon nyomós oka van: a hunokkal együtt keleti-gótok kerülte...
2011. 12. 31, 10:39
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @Fejes László (nyest.hu):
Abani: P. Dhorme a Revue d’Assyriologie, Paris (1911) című folyóirat „Soubartou-Mitani” fejezetében megállapítja, hogy az ugariti ásatások révén az ott napvilágra került ékír...
2011. 12. 31, 06:34
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @Abani: Több magyar, de számos idegen kutató is felismerte, hogy a magyarok külföldön használatos neve: ungarus, hungarus (latin), hungarian (angol), ungheri (olasz), unger, ungar (német), hongrois (f...
2011. 12. 30, 19:20
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @Fejes László (nyest.hu):Sok tudós hirdeti, hogy a magyarság eredetét nem a finnugorizmusban, hanem más irányban, és mélyebb történelmi időkben kell keresnünk, mint eddig hittük.
Egyes tudósok és szak...
2011. 12. 30, 19:09
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @Ringelhuth bácsi: Kedves Bátyám, nem fröcsögni kellene, hanem kellő súlyú adatokkal alátámasztani gondolatmenetét, már ha van ilyen? Addig míg a tudomány legyen az bármelyik, nem tudja kellően bizony...
2011. 12. 30, 17:06
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @Fejes László (nyest.hu): @Abani: „Egy konkrét kérdést engej meg nekem! Árpád honfoglaló népe megjelenését illetőleg! Voltak vagy vannak olyan jelek, melyek arra utalnak, hogy bejövetelüket megelözöen...
2011. 12. 30, 08:39
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: Árpád:
"Az elfogadott származtatás szerint Árpád az ótörök eredetű árpa 'gabonaféleség' kicsinyítő képzős alakja, jelentése tehát 'árpácska'.
Ez nem illik sem a fejedelemhez sem az Árpád-ház névadási...
2011. 12. 29, 16:03
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: Emese ’emse’ stb. nevek a mai magyar előzményéből származnak?
------------------------------------
Az EM szó képzett alakja az EMLŐ, az EMŐ (evő) > csecs-EMŐ. Akinek emtetője-etetője van, az *EMES ...
2011. 12. 29, 15:51
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @Fejes László (nyest.hu): „Egy konkrét kérdést engej meg nekem! Árpád honfoglaló népe megjelenését illetőleg! Voltak vagy vannak olyan jelek, melyek arra utalnak, hogy bejövetelüket megelözöen "magyar...
2011. 12. 29, 15:11
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @nemtulnehez: Az a probléma ezzel a KM-i magyarkérdéssel 895 előtt, hogy a nemzetközi szakirodalom többnyire török nyelvűként kezeli az avar populációt és szót sem ejtenek magyarokról az Avar Kaganátu...
2011. 12. 28, 20:32
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @nemtulnehez: Igen! Én is hasonlóan gondolom!:-))
2011. 12. 28, 20:12
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @Abani: Fakírnak! Szarmaták.
epa.oszk.hu/00000/00022/00492/15259.htm
epa.oszk.hu/00000/00022/00492/15257.htm
epa.oszk.hu/00000/00022/00492/15258.htm
2011. 12. 28, 20:09
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @fakir: Pontosan erről van szó! Itt még nincs kimondva az utolsó szó. És nem vethetjük el azt a kérdést, hogy ez mennyire érint bennünket!
2011. 12. 28, 20:04
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @Fejes László (nyest.hu): Bocsánat, a nyelvészek nem mondanak semmit arról, hogy mikor került a magyar nyelv a Kárpát-medencébe. A honfoglalás idejét a történeti forrásokra alapozzák. A nyelvészek ann...
2011. 12. 28, 19:42
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @fakir: A rómaiak alatt biztos vagyok benne, hogy nem volt jelen a magyar nyelv.
------------------------------------------------
Biztos vagy Te ebben? Én szerintem a szarmatának nevezett néptömeg, ki...
2011. 12. 28, 19:34
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @fakir: Igazad van! mert az avarok alatti pórnépről nem beszél a történelem! Egy azonban tény! Ők is beolvadtak az őslakos népek tengerébe, bárhogy is nevezzük Őket. És milyen különös, ma nem törökül ...
2011. 12. 28, 19:17
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @Fejes László (nyest.hu): 1. Miért éppen a régészek véleményét kellene ebben az esetben döntőnek tekinteni?
2. A 10% és az 1% hatalmas különbség. Ha a régészek ennyire bizonytalanok, akkor bizonyára n...
2011. 12. 28, 19:11
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @nemtulnehez: Ja, értem, Azért a gepidák származás is megérne egy misét.:-))
2011. 12. 28, 18:37
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @nemtulnehez: Az egyetlen tamasz az arheologia, es nem hiszem hogy talalsz akar egy modern arheologust aki a honfoglalok szamat 10% fole becsulne, az oslakosokhoz kepest. Vekony Gabor szerint ok csak ...
2011. 12. 28, 18:26
Akiknek el akarják venni a múltjukat
Abani: @Fejes László (nyest.hu): Álláspontomat meg ismered, miért kell ezt túlragozni? A magyarnyelvű szkíták törzsei, akik székely (és palóc) nevüket és hagyományaikat mindmáig megőrizték, a Kr. e. VII. szá...
2011. 12. 28, 11:46
Akiknek el akarják venni a múltjukat