0:05
Főoldal | Rénhírek

Miniképernyő a német hírmagazinban

Azok, akik hétfőn belelapoztak a német Spiegel hírmagazinba, reklámtörténeti jelentőségű hirdetéssel találkoztak.

MTI | 2009. december 29.

A hetilap hamburgi és düsseldorfi előfizetői kapták hétfőn példányukat egy szétnyitható kártyalapba beépített mini folyadékkristályos megjelenítővel, amely a Volkswagen konszern Park Assist nevű automatikus parkolási információs rendszerét kezdi el propagálni kinyitáskor. A kiadó nem árulta el, hogy mennyibe kerül az új reklámhordozó.

Az Entertainment Weekly című amerikai hetilapban már tavaly nyáron feltűntek videohirdetések, amelyek a CBS televízió új sorozatait, illetve a Pepsi italgyártó termékeit reklámozták. Az érintettek akkor sem közöltek adatokat a költségről, de egy nyomdaipari szakember azt mondta a Financial Times című üzleti lapnak, hogy egy-egy ilyen miniképernyős reklám több dollárnyi összegbe is belekerülhet.

A Der Spiegel egy menedzsere közölte, hogy a jövőben gyakoribbak lesznek az ilyen „médiumokon átívelő és vevőspecifikus” hirdetések a hetilapnál.

Hasonló tartalmak:

legutóbbi hozzászólások listája...
Nyelv és politika; Természettudomány; Nyelvtudomány; Oktatás; LEITERJAKAB
Váltás normál nézetre...