0:05
Főoldal | Rénhírek

Marik a vonal végén

Oroszországban is kezd megjelenni az a szemlélet, hogy az ügyféllel az anyanyelvén kell beszélni.

Fejes László | 2012. augusztus 8.

A Rosztelekom mobiltársaság mariföldi részlege szokatlan lépésre szánta el magát: ügyfélszolgálatára mariul is tudó alkalmazottakat vett fel. Az érdeklődők ezentúl mariul is felvilágosítást kaphatnak – írja a MariUver.

A Rosztelekom az első telefontársaság, mely ilyen szolgáltatást vezetett be. A társaság kereskedelmi igazgatója azzal indokolta a döntést, hogy minden egyes ügyfélért meg kell küzdeni, és ez egy fontos lépés volt a szolgáltatások tökéletesítése terén.

Kapcsolódó tartalmak:

Hasonló tartalmak:

Hozzászólások:

Követem a cikkhozzászólásokat (RSS)
Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!