0:05
Főoldal | Rénhírek

Közösségi média és önmenedzselés: kommunikációs szabadegyetem Budapesten

A Brand Camp marketing és kommunikációs szabadegyetem idén csaknem kétszáz fiatalt vonzott.

Edupress | 2010. július 26.

Idén a Balaton part helyett a belvárosban rendezték meg az évek óta nagy sikernek örvendő brand, marketing és kommunikációs szabadegyetemet, a Brand Campet. A kánikula sem riasztotta el azt a csaknem kétszáz fiatalt, akik a marketing- és reklámszakma nagyjaitól akartak előadásokat hallgatni. Idén a közösségi média és az önmenedzselés állt a középpontban.

Az este folyamán Gulyás Gábor, a Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának (MÜTF) tanszékvezetője rázta fel a babzsák fotelekbe süppedt fiatalokat a Te vagy a brand! témájával. Az előadó többek között beszámolt annak a kutatásnak az eredményeiről, amely diplomás pályakövető rendszer keretében a munkaerőpiac frissdiplomásokról alkotott véleményét vizsgálta. A fókuszcsoportos vizsgálatok azt találták, hogy a nyílt kompetenciák, a végzettség és a nyelvtudás mellett döntő szerepet játszik a jelentkező személyisége, a világról alkotott véleménye és lényeglátása is. A kiválasztás alapját képezi még a rátermettség, a problémamegoldás és strukturált gondolkodás is. Érdekes eredmény, hogy a munkáltatók nem a szakmai tudást és az elméleti alapokat helyezték előtérbe, hanem a munkavállalók „életre valóságát”, belső motivációit. Gulyás Gábor a Brand Camp-en felhívta a hallgatóság figyelmét az ember saját személyiségének, ön-brandjének fontosságára, majd a lelkes közönségét egy egynapos sikertréningre hívta meg a MÜTF-re, ahol évek óta oktatja erre a diákokat. A főiskolán először idén elinduló marketing mesterképzésében is szerepet kap a coaching.
A program előadásai napközben három téma köré épültek: a közösségi média, a nemzetközi és hazai marketing és a marketing és értékesítés kapcsolata is tartogatott néhány csemegét. Kovács Kristóf producer a termékek sikeréről beszélt, a Sanofi kommunikációs igazgatója, Rózsa Iván a CSR és PR kapcsolatát nemzetközi példákon keresztül boncolgatta, de még ebéd előtt népes közönség előtt beszélt Hadas Krisztina a közszolgálati és kereskedelmi tévézés ellentéteiről is.

A hallgatóság egyik legkedveltebb előadását Kismartoni Zsolt, a Facebook és az Est Média munkatársa tartotta a közösségi portál marketing szerepéről. A délutáni programok közül kiemelkedő érdeklődés fogadta Bíró Balázs, a Djuice vezérigazgatójának előadását, Jakab Rolandot, az Ericsson marketing és kommunikációs igazgatóját, vagy Balogh Zsolt és Balogh Zsófia P&G Brand Managerek Szappantól a Világbirodalomig című előadását.

Hasonló tartalmak:

Hozzászólások:

Követem a cikkhozzászólásokat (RSS)
Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!