0:05
Főoldal | Rénhírek

A Twitteren sok a semmitmondó fecsegés

A Twitteres bejegyzések 40 százaléka semmitmondó fecsegés, élén az olyan üzenetekkel, mint az „éppen szendvicset eszem” – derül ki egy amerikai piackutatói jelentésből.

MTI | 2009. augusztus 19.

A texasi Pear Analytics munkatársai a mikroblog-szolgáltatás szabadon közölt csevejfolyamának tetszőlegesen kiválasztott kétezer üzenetét hat kategóriába rendszerezték aszerint, hogy hírt, spamet, önreklámot, értelmetlen locsogást, társalgást vagy továbbított információt tartalmazott-e.

A vizsgált mintából 811 üzenetet, azaz a bejegyzések 40,55 százalékát minősítették semmitmondó locsogásnak.

A társalgásra ösztönző vagy valamilyen témára reagáló üzenetek száma 751 volt.

A továbbított üzenetek 8,7 százalékot tesznek ki, a céges reklámok 5,85 százalékot, miközben a kéretlen spamek 3,75 százalékkal vannak jelen a Twitteren.

Az üzenetek elemzését várhatóan negyedévente fogják megismételni, hogy megismerjék a legfeljebb 140 karakteres üzeneteket közvetítő közösségi portál aktuális arculatát.

Hasonló tartalmak:

legutóbbi hozzászólások listája...
Nyelv és politika; Természettudomány; Nyelvtudomány; Oktatás; LEITERJAKAB
Váltás normál nézetre...