Hozzászólások:
Untermensch4: @Fejes László (nyest.hu): Hát ha a kabarok mint legbátrabbak és vezető réteg elöl mentek csatába akkor a történelem is azt igazolja hogy a csaták túlélői nyelvileg elsöprő többséggel a hátrébb kezdő f...
2017. 06. 23, 19:06
Magyar őstörténet – svédasztalon tálalva
Untermensch4: @benzin: Jobb a harcban kiváltságosnak érezni magunkat mint golyófogónak, mindkét esetben elöl vagyunk... :)
Offtopic de pszichológiailag/kulturálisan óriási különbségek voltak már a történelemben. A ...
2017. 06. 22, 22:45
Magyar őstörténet – svédasztalon tálalva
Untermensch4: @benzin: " a DAI azt írja, hogy a honfoglaló csoport első törzse volt a kavaroké, ez alapján könnyen elképzelhető, hogy vezértörzs volt"
Az is könnyen elképzelhető hogy ágyútöltelék voltak. Mindig az ...
2017. 06. 21, 19:11
Magyar őstörténet – svédasztalon tálalva
Untermensch4: @Sultanus Constantinus: No igen de ha egy napjainkban megjelenő hatást későbben vki az ír nyelvnek tulajdonítana akkor abból kiindulva hogy hivatalos nyelv, szerepel közmédiában, vannak beszélői... id...
2017. 05. 30, 20:47
Nem, nem, soha nem leszünk finnugorok!
Untermensch4: @Irgun Baklav: " de azt nehéz lenne megmondani, hogy onnan hogy ugrotta át az óceánt, az Appalache-hegységet, és minden mást, ami Írország és Kalifornia között van"
A kaliforniai aranyláz idején könny...
2017. 05. 30, 18:57
Nem, nem, soha nem leszünk finnugorok!
Untermensch4: @Sultanus Constantinus: Egyes források szerint az ír nyelvet a mai napig beszélik írországban... :)
2017. 05. 30, 18:55
Nem, nem, soha nem leszünk finnugorok!
Untermensch4: @szigetva: " Az angol [u] előretolódása 20. századi fejlemény. Ekkor már nevetséges kelta hatást feltételezni"
A bloggerman77 által írottak mellé: a nacionalizmus felpörgése 19-20.századi fejlemény, a...
2017. 05. 29, 19:53
Nem, nem, soha nem leszünk finnugorok!
Untermensch4: @szigetva: " De az nehezen hihető, hogy az angolban is „kelta szubsztrátum” okozza, mert Amerikában is gyakori. (Ja, ott meg a sok ír, mi?)"
A brit szigeteken is voltak ugyebár kelták, és amerikába té...
2017. 05. 27, 23:36
Nem, nem, soha nem leszünk finnugorok!
Untermensch4: @jeanvaljean: Ki vagy kik vannak feljogosítva arra hogy eldöntse/eldöntsék hogy mi a "helyes forma"?
2017. 05. 26, 23:29
„Csá” vagy „Mindörökké, ámen”?
Untermensch4: @Janika: Értem a kommunikáció-marketing gondolatmenetedet. Le lehetne egyszerűsíteni a közlési szinteket bonyolultság/részletesség/pontosság mértéke szerint, "az abszolút igazság A, B és C verziója" m...
2017. 05. 22, 17:45
Nem, nem, soha nem leszünk finnugorok!
Untermensch4: @El Vaquero: " a laikusokat mindenáron csak az általuk megragadható hasonlóságok győznék meg"
Nem nyelvészféle finnel beszélgetve támadt egy gyanúm hogy én nem is igazán tudok angolul, megkérdeztem há...
2017. 05. 21, 10:08
Nem, nem, soha nem leszünk finnugorok!
Untermensch4: @Sultanus Constantinus: "... az emberek egyszerűen az "ősi misztikum" iránt vonzódnak valójában..."
Sztem is. Meg a legjobb az olyan "előny" ami alanyi jogon van, más "versenyzők" számára ledolgozhata...
2017. 05. 20, 20:52
Nem, nem, soha nem leszünk finnugorok!
Untermensch4: @aphelion: A lakók többségének kellene sztem hogy sikerüljön a dolog.
Egyébként a tengerpart nem azt jelenti hogy az az állam amivel egyedüli szárazföldi határa van a tengerparti résznek, teljesen kör...
2017. 05. 19, 19:18
Hogyan lehet zsidóból pápa?
Untermensch4: @aphelion: " Mi az hogy székely írás? Létezik ilyen? Szerintem nem."
Szerintem meg létezik. De azért megkérdeztem a barátomat is róla...
www.google.hu/search?q=sz%C3%A9kely+%C3%...wdWYO3IOmv8we014-wBw...
2017. 05. 18, 18:40
!ᛩᛅᛁ
Untermensch4: @lcsaszar: Én meg négy horgonyt.
2017. 05. 18, 18:24
Régi-új mari címer és zászló?
Untermensch4: @nudniq: Sztem É-írország is lehet önálló állam. Nem lenne meredekebb (legalábbis nem sokkal) mint maga Belgium...
És amint a skótok újra nekiveselkednek a függetlenségnek, akár É-írország is megpróbá...
2017. 05. 18, 18:15
Hogyan lehet zsidóból pápa?
Untermensch4: @El Vaquero: "nem számít, hogy az észak-írek mit akarnak, a Brexit-szavazás eredménye őket is köti."
Tulajdonképpen sokáig "és írország" volt az "és észak-írország" helyén abban a vicces országnévben....
2017. 05. 17, 22:47
Hogyan lehet zsidóból pápa?
Untermensch4: @VG: "Ráadásul e szövegek tartalma sem rejt magában semmi olyat, melynek megismerése művelődésnek lenne nevezhető."
Az alig ismert (és alig használt, és a múltból fennmaradt rovott-írott anyagok tekin...
2017. 05. 04, 18:39
!ᛩᛅᛁ
Untermensch4: @Fejes László (nyest.hu): A félreértési képességemet jelentősen növeli hogy az egyik foglalkozásom kapcsán volt papírom de érvénytelenedett. Másoknak (egy magyarosch joghézag tragikomikus melékhatásak...
2017. 05. 04, 18:22
Szókratész, a profi
Untermensch4: @nadivereb: Találóbb lett volna ha a tanyasi felsorolásban szerepel a "tyúk", és utólag "pontosítanánk" hogy az "egyértelmű" tyúk vagy pedig gyöngytyúk. :)
2017. 05. 04, 18:12
Szókratész, a profi
Untermensch4: @Szűcs Gábor: " Az "elismerés" ebben a szövegkörnyezetben hivatalos elismerés.
Az "elismerés" szónak a tágabb értelmezésére már csak a kifogásom után került sor"
Hivatalos elismerés is lehet szóbeli. ...
2017. 05. 04, 05:13
Szókratész, a profi
Untermensch4: @Szűcs Gábor: "Pedig az első megfogalmazás félreérthetetlen. Ott bizony szakképzettségről, oklevélről, hivatalos elismerésről volt szó."
"Az én értelmezésemben a "profi" azt jelenti, hogy az illetőnek...
2017. 05. 03, 19:16
Szókratész, a profi
Untermensch4: @Szűcs Gábor: Sztem a (SC20)-ban csak pontosította a már (SC9)-ben is szereplő "elismerés"-t mint olyasmit ami nem papír.
2017. 05. 02, 18:56
Szókratész, a profi
Untermensch4: @Sultanus Constantinus: A "popelőadók" sztem nem jó a dolog szemléltetésére. Legalábbis a spice girls óta. A popelőadók sikeressége a menedzserük és a marketingesük profizmusát mutatja... :)
2017. 04. 29, 19:03
Szókratész, a profi
Untermensch4: @Sultanus Constantinus: A többségi vélemény sem annyira jó minősítés. Aki nem ért hozzá annak a nála hozzáértőbb tűnhet profinak.
Aki profin ért ugyan de vmelyik részterülettel kapcsolatosan az amatőr...
2017. 04. 29, 12:47
Szókratész, a profi
Untermensch4: @Sultanus Constantinus: "Nyelvművelőék nyilván úgy értik ezt, hogy magyar(ul beszélő) emberek voltak, akik ezt az írást kifejlesztették."
Hát ha igen akkor ők magyarul is beszélő emberek lehettek, mer...
2017. 04. 28, 20:57
!ᛩᛅᛁ
Untermensch4: @Szűcs Gábor: „Az én értelmezésemben a "profi" azt jelenti, hogy az illetőnek van valamilyen végzettsége, szakképzettsége, papírja, igazolása, elismerése stb. arról, amit csinál. ”
elismerése
„Nyilván...
2017. 04. 28, 20:27
Szókratész, a profi
Untermensch4: @Fejes László (nyest.hu): Lehet hogy úgy vannak a jelentésárnyalatok hogy ha egy ember hal meg vhogy repüléssel kapcsolatosan, az tragédia (a családnak de a bulvár-hír-szerkesztő örül), ha a lezuhanók...
2017. 04. 19, 17:15
A buzgó nyelvőr
Untermensch4: @Roland2: Van egy még nagyobb ívű ellentámadási tervem. Menjünk rá arra hogy Benyovszky Madagaszkári volt. Utána próbáljuk meg a madagaszkáriakat meggyőzni hogy csatlakozzanak magyarországhoz (így jár...
2017. 04. 17, 22:45
Szlovák volt-e Benyovszky?
Untermensch4: @Roland2: "vagy talán tesznek még néhány métert azon a vágányon, aminek a végén aztán tényleg Putyin és Erdogan áll ( bár szerintem idáig nem mernek elmenni )"
De ha mégis, még akkor is mondhatod hogy...
2017. 04. 16, 16:51
Vigasztaló levél
Ürge-Vorsatz Diána elvtársnőnek